Hotelová škola Poděbrady

Hotelová škola Poděbrady

Středočeský krajAEHT

Praktická odborná část
Event Management

Pokyny k maturitní práci pro školní rok 2023/2024

  • Zahrnuje vypracování písemné maturitní práce a její obhajobu před zkušební maturitní komisí.
  • Ředitelka školy určí každému žákovi vedoucího maturitní práce, nejpozději jeden měsíc před termínem obhajoby stanoví zároveň oponenta maturitní práce.
  • Žáci obdrží orientační nabídku témat, každý žák si zvolí vlastní téma maturitní práce v termínu stanoveném ředitelkou školy – do 27. září 2023. Manažerskou praxi bude student vykonávat ve škole/na pracovištích určených školou pod dohledem vedoucího práce nebo zaměstnance školy.
  • Organizátoři D.O.D vykonávají manažerskou praxi v době učební praxe, kterou pak absolvují v termínu manažerské praxe své kmenové třídy.
  • Téma práce musí být projednáno a schváleno vedoucím práce.
  • Žáci musí odevzdat nejpozději do středy 27. září 2023 potvrzenou Dohodu o manažerské praxi (ve dvojím vyhotovení) svému třídnímu učiteli.
  • Pokud si žák ve stanoveném termínu téma nezvolí, vylosuje si jedno téma z nabídky určené ředitelkou školy.
  • Žáci obdrží od vedoucího práce do pátku 13. října 2023 zadání své maturitní práce.
  • Nejpozději do středy 15. listopadu 2023 předloží žáci vedoucímu práce osnovu své maturitní práce. Ta bude vypracována dle zadaných pokynů. Nesplnění termínu bude zahrnuto do hodnocení práce.
  • Nejpozději do středy 10. ledna 2024 zpracuje žák část práce týkající se charakteristiky daného zařízení minimálně v rozsahu 2 stran a uskuteční tak 1. konzultaci - nesplnění termínu bude zahrnuto do hodnocení práce.
  • Manažerskou praxi absolvují žáci v tomto termínu: 4.A, 4.B, 4.C, 4.D 29. 1. – 11. 2. 2024.
    V průběhu manažerské praxe budou žáci vykonávat práci dle pokynů vedoucího práce a  zároveň budou sbírat podklady pro svou práci.
    Pro žáky jsou povinné min. 3 konzultace s vedoucím práce, které budou zaznamenány do konzultačního listu.
  • Žáci odevzdají práci ve stanoveném termínu, tj.
    4.A, 4.B, 4.C a 4.D – 14. 3. 2024 –  Event D.O.D
    4.A, 4.B, 4.C a 4.D – 14. 3. 2024 –  Event SFF
    4.A, 4.B, 4.C a 4.D – 12. 4. 2024 –  Event Maturitní ples
    4.A, 4.B, 4.C a 4.D – 14. 3. 2024 – ostatní studenti se zaměřením EM
    ve dvojím vyhotovení v kroužkové vazbě a dále v elektronické podobě ve formátu PDF.

  • Vedoucí a oponent maturitní práce zpracují jednotlivě písemný posudek maturitní práce, posudky budou žákovi předány nejpozději 14 dní před termínem obhajoby maturitní práce. Pokud je žák hodnocen v některém z posudků známkou nedostatečný, musí práci přepracovat a obhajovat bude až v podzimním termínu.
  • Obhajoba maturitní práce proběhne formou prezentace práce před maturitní zkušební komisí.
  • Neodevzdá-li žák maturitní práci ve stanoveném termínu, omluví se písemně ředitelce školy nejpozději v den stanovený pro odevzdání maturitní práce. Uzná-li ředitelka školy omluvu, určí náhradní termín odevzdání práce. Bez písemné omluvy s uvedením vážných důvodů se posuzuje, jako by danou zkoušku žák vykonal neúspěšně.

Schváleno komisí ekonomických předmětů dne 31. 8. 2023


Témata maturitní práce – Event Management

1. Personální zajištění SFF
2. Organizační zajištění SFF
3. Finanční zajištění SFF
4. Marketingové zajištění SFF
5. Hlavní organizace eventu Den otevřených dveří
6. Propagační nástroje hotelové školy a jejich využití
7. Promotion hotelové školy na vybraných základních školách
8. Promotion hotelové školy na vybraných přehlídkách škol
9. Hlavní organizace eventu maturitní ples
10. Promotion eventu maturitní ples
11. Personální zajištění eventu maturitní ples
12. Finanční zajištění eventu maturitní ples
13. Partnership eventu maturitní ples
14. Vlastní téma dle potřeb vybraného zařízení
15. Metody event managementu a jejich využití při tvorbě eventu
16. Zajištění bezpečnosti při konání eventu
17. Využití marketingového mixu při organizaci eventu
18. Využití online marketingu při organizaci eventu
19. Personální řízení při organizaci eventu
20. Proces plánování eventů ve vybraném zařízení
21. Postup při organizaci eventových akcí ve vybraném zařízení
22. Cateringová činnost pří konání eventu
23. Tvorba cen při eventových akcích ve vybraném zařízení
24. Analýza potenciálních problémů a příležitostí při organizaci eventů ve vybraném zařízení
25. Využití green managementu při konání eventu

Schváleno komisí ekonomických předmětů dne 31. 8. 2023